accountability

Har hittills tagit ansvar för vad jag stoppar i min kropp i form av näring (jobbar ständigt på det här med bra och balans och framför allt tillräckligt) och för hur jag behandlar min hud, men nu är det dags att reflektera lite över vad jag matar min hjärna med. I år säger jag hejdå till alla skadliga, triggande eller bara helt enkelt onödiga kanaler - har gått igenom och rensat, avföljt, inaktiverat. Precis som att jag inte kan förvänta mig att min kropp ska fungera som den ska på skräp eller luft kan jag inte ta in en massa skit från sociala medier dagligen och ändå förvänta mig att må som en king. Låter så uppenbart och borde väl gjort det för hundra år sedan, men jag gör det nu i alla fall. Och det är ju något.
 
msc | |
#1 - - ISA:

vilket strålande beslut! det gör nog alla gott att rensa då och då :)

Upp